advanced

Dijital Doktor Advanced Giriş paketinin içeriğine ek olarak, birçok kolaylık sağlayan ve Dijital Doktor’un tam potansiyeli ile kullanıldığı pakettir.

remedy

UZAKTAN DESTEK

Bu hizmet sayesinde Konica Minolta teknisyenleri cihazlara uzaktan bağlanabilmekte ve sorunları anında çözebilmektedirler.

Uzaktan Destek sayesinde size de sorunsuz çalışan Konica Minolta'nın keyfini sürmek düşer.

remedy

SERVICENOW PORTAL ERİŞİMİ

E-posta ve telefon ile gelen servis/sarf malzemesi taleplerinin 7/24 kabul edildiği servis portalıdır.

ServiceNow sayesinde taleplerinizin doğru yere gittiğinden emin olabilirsiniz. Servisteki cihazların durumunu, ne kadar zamanda müdahale edildiğini, servis performansını ve bunun gibi birçok faydalı bilgiyi ServiceNow Portal’ı üzerinden takip edebilirsiniz.

reaction

İYİLEŞTİRİLMİŞ SLA SÜRELERİ

Servis talepleri maksimum 8 saat içerisinde çözülebilmekte ve müşteri beklentilerine göre  esnek opsiyonlar da sağlanabilmektedir

malzemeicon

OTOMATİK SARF MALZEME GÖNDERİMİ

Bu servis sayesinde Konica Minolta'nızın sarf malzemesi asla bitmez.

yonlendiricicon

OTOMATİK SERVİS YÖNLENDİRME

Cihazların durumunu sürekli takip edebilen Dijital Doktor gerekli görüldüğü anda Saha Destek Uzmanlarıni cihazın bulunduğu noktaya otomatik olarak yönlendirmektedir. Böylece bir cihaz sorunu bilgisi IT sorumlusuna ulaşmadan harekete geçilmektedir

aracicon

ARAÇ STOĞU

Konica Minolta teknik uzmanlarının ilk müdahalede sorunu çözme ihtimalini güçlendiren araç stoğu özelliği, sık değişen parça ve malzemelerin ilk müdahale içinde değişmesi sağlanmaktadır. Bu sayede tek ziyaret ile sorunlar çözülebilmekte ve müşterilerimizin iş kesintisi önlenebilmektedir.

DİJİTAL DOKTOR İÇİN OFİSİNİZDE ÜCRETSİZ KEŞİF YAPALIM!

Konica Minolta'm Var.
Konica Minolta'm Yok.
Keşif İstiyorum
advanced

DİJİTAL DOKTOR’UN AVANTAJLARINDAN FAYDALANMAK İÇİN

Hemen Başvur